Jakby od nowa

Zwykły wpis

Jakby od nowa poznaję moje dziecko.

Ostatnie miesiące, tygodnie, dni przynoszą tyle zmian. Dawniej było jasne: nie będzie chciała, będzie wolała nie ryzykować, stale będzie wolała, żebym ja coś za nią zrobiła.

A teraz pcha się do przodu, chce, próbuje, popełnia wreszcie błędy!!! Robi psikusy!!!

Zrozumie, kto miał podobne dziecko. Zrozumie moje zadziwienie, ekscytację, zachwyt.

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

2 responses »

  1. Dziękuję Pani za tego bloga. Za wszystkie słowa tutaj napisane. Trafiłam tu na rozdrożu, dzięki Pani podjęłam słuszne decyzje, przemyślałam swoje problemy i prę do przodu, mimo wszystko. Mam nadzieję, że za dwa lata również odetchnę z ulgą: poznaję na nowo moje dziecko, jestem z nas dumna. Proszę czasem wspomnieć o nas Temu na Górze. Będę o Pani pamiętać.

Skomentuj

