Tyle wiemy o swoim dziecku, ile je sprawdzono?;)

Zwykły wpis

Chciałabym napisać mądrze i z naukowymi wnioskami;) Ale tak naprawdę to nie wiem, o co chodzi.

Ania nie dość, że od czasu mojego niedzielnego kryzysu i rozmowy z Tatą jest dla mnie dużo łatwiejsza w obsłudze;)…, to jeszcze dziś była ikoną współpracy.

Normalnie chodzi do przedszkola po śniadaniu, na godz. 9:00. Nieraz nawet z tym mamy problem, bo rano Ania wymaga masy uwagi, czasu, zabawy, braku pośpiechu – zwykle staram się Jej to dawać, ale nieraz dochodziło do awantur z powodu naszych sprzecznych potrzeb (moja efektywności, Jej zabawy itp). A dziś rano okazało się, że o 9:00 muszę być u lekarza po drugiej stronie miasta. I Ania zgodziła się szybko zebrać, pójść na śniadanie do przedszkola (pierwszy raz w życiu), w ogóle na wszystko się zgadzała, tylko czapkę chciała inną niż ja Jej proponowałam. Spieszyła się po drodze, w szatni nie zwlekała i nie opóźniała. Normalnie cud.

No i nie wiem – czemu Ona czasem ma w sobie tyle zrozumienia dla mojej sytuacji i chęci pomocy, a czasem najmniejsze drobiazgi wywołują awanturę na pół godziny i nie widzę żadnego sposobu dogadania się ze swoim dzieckiem. Nie wiem.

Ale cieszę się tym, co udało się dzisiaj:)

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

2 responses »

  1. Może i nam się to dzisiaj przydarzy po wczorajszym ciężkim dniu? Bardzo potrzebuję współpracy,bo wiele planów mamy,a jestem dzisiaj sama z trójką.

Skomentuj

