Najlepszy prezent

Zwykły wpis

Właśnie do mnie wczoraj dotarło. Najlepszy prezent, jaki można mi zrobić, to zaprzyjaźnić się z moim Dzieckiem na tyle, by móc się z nim parę godzin pobawić bez mojego udziału.

Przez 2 dni była u nas moja Mama i mimo choroby czuję się cudownie, wypoczęta psychicznie i duchowo! Na dodatek popracowałam nad projektem, o którym niebawem więcej się dowiecie.

Tworzę, z pomocą innych rodziców, portal dla tych, którzy chcą wychowywać swoje dzieci jednocześnie po chrześcijańsku, i w nurcie Rodzicielstwa Bliskości. Jeśli jesteś taką osobą, a jeszcze nic o tym nie wiesz, to wyczekuj 23 listopada, kiedy planujemy wystartować:) Wkrótce przed tą datą zamieszczę tu informacje o adresie strony:)

A tymczasem… Mama pojechała, a ja zrozumiałam, jak bardzo lubię moje dziecko, jeśli nie jestem jego głównym zabawiaczem i opiekunem przez większość czasu:) Jeszcze bardziej niż zwykle, bo widzę je wypoczętymi oczami.

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

2 responses »

Skomentuj

