A tak w ogóle… to ja Ją strasznie lubię! I nie tylko Ją…

Zwykły wpis

Niesamowicie Ją lubię. Po prostu.

Widzę, jak podpiera brodę ręką i łapię się na tym, że w tym samym momencie ja podpieram.

Widzę, jak ważne są dla Niej zasady. Jak ktoś poprosił, by podnosić rękę, to będzie tę rękę podnosić, choćby nawet inni nie podnosili i reguła przestawała działać… Ja też lubię postępować według zasad i ich potrzebuję.

Widzę, jak robi swoje. Po swojemu, nawet jeśli idzie Jej to wolniej niż innym. Obserwuje innych, ale wybiera własny sposób. Zupełnie jak ja.

Widzę, jak się po jakimś czasie zniechęca i nie chce już dalej robić, chciałaby, żeby ktoś jej pomógł. Zupełnie jak ja.

 

Lubię Anię. I patrząc na Nią z miłością, coraz bardziej lubię siebie:)

 

Co gorsza, jak się wściekamy, to także obie. A ja wiem, że powinnam lepiej, jestem dorosła, odpowiedzialność leży po mojej stronie. Chcę inaczej. Ale też widzę, jak łatwo przechodzimy nad tym, że się pokłóciłyśmy, żeśmy obie wrzeszczały, że była afera na sto dwa. Bo obie mamy w sobie duży potencjał do wybaczania. Ania mnie, a ja sobie (bo zwykle to mnie trzeba więcej wybaczać).

Ania dużo mi o tym mówi, że mnie lubi i kocha, i chce ze mną być. Kiedyś słyszałam w tym głównie odpowiedzialność i martwiłam się, że nie zawsze mogę z Nią być. Teraz coraz bardziej słyszę: lubię. Po prostu.

Fajne jesteśmy, Córeczko.

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

2 responses »

  1. Cudne!
    Wzruszyłam się – naprawdę.
    I dziękuję Ci, bo ostatnio u nas trudniej, więcej zgrzytów a mniej uśmiechu i beztroski. A przecież też lubię mojego Synka. I nawet jego wściekłość i płaczliwość kogoś mi przypomina… 😉

Skomentuj

