„Ale ja nie chcę sama…”

Zwykły wpis

Oprócz „Opowiadaj mi o Tomku i Piotrku” to zdanie z tytułu należy do katalogu rzeczy, które najmniej chcę słyszeć, a słyszę dziesiątki razy dziennie.

 

„Nie chcę sama oglądać mini-mini”, „nie chcę sama założyć majtek”, „nie chcę sama iść do łazienki”, „nie chcę sama spać”, „nie chcę sama się bawić”, „nie chcę sama przesypywać ryżu”, „nie chcę sama…”.

I nie za bardzo wiem, co na to poradzić. Bo – jak się wsłuchać w moje Dziecię – to brzmi, jakby było strasznie zaniedbane i opuszczone. A teraz, gdy chodzi na 4 godziny dziennie do przedszkola (gdzie oczywiście „nie chcę zostawać sama z paniami i dziećmi”), to cały pozostały czas chce wszystko, naprawdę WSZYSTKO robić ze mną. Jak idę do pracy pod wieczór, to „nie chcę zostawać sama… z Tatą/Babcią”…

Wobec tego naprawdę gonię w piętkę, bo już ani chwili nie mam dla siebie, chyba że policzyć czas na dojście/dojazd do pracy (wczoraj pozwoliłam sobie na rozpustę i przeszłam jeden przystanek na piechotę, żeby mieć chwilę pooddychać… sama).

Ciągle słyszę o dzieciach, które wszystko chcą robić samodzielnie i zastanawiam się, gdzie takie sieją;-)

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

7 responses »

  1. Nie wiem gdzie takie sieją. Ale ja się napawam, póki mogę. Zdaję sobie sprawę, że już za chwileczkę, już za momencik Kuba wyfrunie mi z gniazda… Więc tulę, bawię się, biegam, opowiadam, odpowiadam i chłonę ten swój własny prywatny cud 🙂

  2. Takie dzieci głównie są na forach internetowych. 😉
    A Ania chce samodzielnie decydować o zakresie swojej samodzielności -to dużo. 🙂

Skomentuj

