Spotkania, spotkania

Zwykły wpis

Dużo dobrych spotkań. Dużo spraw, osób, rozmów.

Bardzo tego potrzebowałam i bardzo mnie to cieszy i pomaga mi mierzyć się z codziennością.

Ania też korzysta, jest coraz bardziej towarzyska. To znaczy widzę, że coraz bardziej zadowolenie z bycia wśród ludzi przeważa nad lękiem, zmęczeniem, obawami.

Brak mi czasu, by to wszystko podsumować, ale cieszę się, że jakoś tak mniej samotnie się nam ostatnio życie kręci:)

About lovespatient

Zakładam bloga już n-ty raz w moim nie aż tak długim życiu. Zawsze wtedy, gdy czuję się na tyle zakręcona, że ufam, że pisanie pomoże mi się odkręcić. Jak widać z faktu, że po jakimś czasie każdy zarzucam, chyba (trochę) pomaga.

3 responses »

Skomentuj

