A wczoraj wieczorem…

Zwykły wpis

Muszę się Wam jeszcze pochwalić – trochę kliszą z amerykańskich filmów („Gilomore Girls” itp), ale niech będzie. Bo bardzo mnie to urzekło.

Wieczorem, po kolacji wyciągnęłam lody czekoladowe i dużą łyżkę i nie kryjąc się przed Anią zaczęłam je jeść przed telewizorem, prosto z pudełka. Zapytała, czy też może się ode mnie poczęstować, Zgodziłam się, no i wysłałam po łyżeczkę dla Niej. Przyszła z dużą łyżką i tak siedziałyśmy i jadłyśmy lody czekoladowe przed telewizorem;-)

Do niedawna bym sobie nie pozwoliła na jedzenie takich niezdrowych rzeczy z dzieckiem;-)

Ale było warto. Na dodatek chyba się najadła, bo do snu wypiła tylko kilka łyków mleka i nad ranem też nie potrzebowała ucztować. Może co wieczór powinnam Ją karmić lodami czekoladowymi?:D

2 responses »

Skomentuj

