Statystyki dla ludzi o mocnych nerwach

Zwykły wpis

Popatrzyłam sobie, czego szukają ludzie i według googla znajdą na mojej stronie. Trochę się można pośmiać, ale więcej załamać…

Ulubione zaznaczam tłustym drukiem.

A które się Wam najbardziej podobają?

Gdybym miała wybrać jedno, to chyba „radom gdzie można kupić nakręcaną mysz”

All Time

Search Views
love’s patient 29
klapsy 8
proszę dziękuję przepraszam 5
matka siedzi z tyłu 3
jak kochać dzieci korczak 3
rodzicielstwo bliskości 2
loves patient blog 2
stanisław barańczak e-mail 2
lęk przed oceną innych 2
nierychliwy 2
kołysanka o piersiach mamy 2
mamania 2
susan cain 2
klapsy lanie blog 2
klaps to nie przemoc 2
szukanie wymówek biblia 2
jak kochać dziecko korczak 2
„w głębi kontinuum” 1
cytat delemat 1
dwukropek wisława szymborska in english 1
o niewierze w czas 1
nieuwaga wisława szymborska 1
ukochany cytat 1
on nie oszczędził własnego syna 1
https://lovespatient.wordpress.com/2012/02/17/dopiero-wtedy-mozesz-uslyszec/ 1
nie płacz maleństwo claude didierjean-jouveau 1
miałam nie bic, a bije 1
introwertycy susan caim 1
w jakich sytuacjach mowi sie dziekuje 1
bić, bić i jeszcze raz bić 1
kiedy nie mozna płakac 1
jakie książki pokazuje susan cain 1
samotnosc mlodej matki 1
sprawić lanie 1
tomik dwukropek poezji szymborskiej wiersze 1
dlaczego klapsy 1
dziecko straciłam panowanie nad sobą 1
dziecko ktore ciagle przeprasza 1
rodzicielstwo bez przemocy 1
wiersze zadziwienie 1
czy można wybiegać na jezdnię ? 1
który nawet swojego syna nie oszczędził 1
wyznania dla trzydziestolatka 1
ogromne klapsy 1
gdy wiatr w oczy ,wszystko wbrew 1
w obronie klapsa 1
lovespatient 1
wisława szymborska wiersze dwukropek 1
klaps to bicie 1
zle sprawowałam sie wczoraj w kosmosie 1
nieakceptowalność 1
tomik dwukropek wiersze 1
wislawa szymborska nieuwaga english 1
jestem cierpliwa 1
love’s patient blog 1
daje klapsy 11 latce 1
wswiecie żyrafy 1
barańczak drobnomieszczańskie cnoty bieriezin 1
jak samemu sprawić sobie lanie 1
trudne uczucia cytaty 1
attachment parenting 1
grzeczne, posłuszne, dobre, wygodne ale bez myśli, że będzie bezwolne wewnętrznie i niedołężne życiowo”. 1
o cierpliwości 1
biblia – cierpliwość 1
jezus cierpliwosc 1
dziękuję przepraszam mamo 1
jak kochac dziecko 1
biblia cytat cierpliwi 1
dkp rodzicielstwo 1
gdy wiatr w oczy 1
manufaktura radosci 1
krzyki nocne u dorosłych 1
szymborska zadziwiona światem 1
zadziwienie u szymborskiej 1
proszę dziekuje przepraszam 1
wzory jezusa 1
korczak jak kochać dziecko wychowanie 1
„jan zieja” 1
thomas halik 2012 1
sama zaproponowałam lanie 1
klaps dla klapsa 1
ale matka siedzi z tylu 1
czy przeprosić dziecko jeśli się je uderzy 1
rozumne konie 1
4 latka dostała klapsa 1
on, który nawet własnego syna nie oszczędził, ale go za nas wszystkich wydał, jakże miałby wraz z nim i wszystkiego nam nie darować? 1
brzoza źle cię słyszę 1
jestem cierpliwa, więc poczekam 1
radom gdzie można kupić nakręcaną mysz 1
cierpliwość na wzór chrystusa 1
recenzja książki jak kochać dziecko korczaka 1
czy klapsy sa dobre 1
czego nauczyla mnie moja mama 1
przepraszam jak uczyć 1
nakrzyczałam na dziecko 1
klaps za kłamstwo 1
„dziecko korczaka” 1
czego uczy dziecko 1
ludzie na moście 1
dlaczego dziecku daje się klapsy w pupe 1
4 responses »

  1. Dzisiaj dostałam za swoje. Siedziałam w drugim rzędzie na wykładzie, profesor stał przede mną, ale ja i tak grzebałam w internecie na komórce, no i trafiłam na ten wpis. Nie dało się stłumić w sobie emocji :D.

Skomentuj

