Komu nie ufamy?

Zwykły wpis

Często spotykam się ze stwierdzeniami o tym, że rodzice nie ufają dzieciom i stąd liczne problemy. Nie ufają, że dziecko nie da się zagłodzić, że postąpi słusznie nawet bez kar i nagród… Zwykle się z tym zgadzałam i żywiłam przekonanie, że trzeba dzieciom ufać, oczywiście. A przed chwilką uświadomiłam sobie, że nie ufamy dzieciom, bo tak naprawdę nie ufamy samym sobie…Komputer zaraz mi się wyłączy, ja też już padam, ale chciałam to zapisać, nim zapomnę. A może ktoś mądrze skomentuje i dzięki temu wymyślę coś więcej?

Skomentuj

